6 dagar kvar.....

Tills att vi hämtar lilla kissen:-)
Fick mail från lena idag som berättade att hon hade fått tillbaka det påskriva kontraktet. Passade på att maila tillbaka och frågade vilken mat kissen är van med så att man köper den från början och sakta vänjer av henne med den,
så hoppas att få svar på det tills imorgon. Det börjar ju närma sig att ha köpt allt som behövs.

Jonas stack ner till News för att träffa några vänner och jag vet inte hur jag känner över det. Vi hade ett litet gräl eller rättare sagt så bröt jag ihop över massa saker som det faktum att han hade gått med på att gå ut utan att fråg mig när han visste att jag inte mår 100. Men vi pratade ut lite och till slut kunde han gå när jag hade pratat och gråtit av mig så mycket som jag orkar just nu i alla fall. Han ska ju inte dricka eller något men allt är så mycket just nu att det verkligen bara bubblade över när han inte frågade mig hur jag kände över det.Självklart ska han kunna vara med sina kompisar men det är den delen då han ska kunna göra det och ändå få mig att känna mig trygg och att jag är en viktig del i hans liv som vi inte klarar av hela tiden. Ibland känns det bara som att hans prioriteringar är helt tvärtom mina....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0