Imorgon kommer han:-)

Har haft som ett pirr i magen dom senaste timmarna över att Jonas kommer hem imorgon.Vi har ju haft och har ju fortfarande det rätt jobbigt men under veckan han har varit borta så har jag bara känt  hur mycket jag saknar honom och bara vill att han är här och håller om mig.Det har verkat som om han verkligen har saknat mig också så jag hoppas på att han är lika redo som mig att försöka få alla att funka.Men just nu känner jag mig bara glad över att han snart
kommer hem, har haft ett litet leende hela dagen....

Åhh vad jag vill att han ska vara här nu:-)!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

tack så mkt för din medvärkan av klänningen :) !

så kan du ju inte säga gumma :) gå och prova den? man ska liksom aldrig säga aldrig!

2008-11-16 @ 00:02:11
URL: http://rebecanerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0