Lördags städing

Så passade på att städa i sovrummet idag men som vanligt har
det på något sätt blivit stökigare i dom andra rummen nu:-/
Har hela hallen full med tvätt och eftersom jag våran tvättkorg inte får plats
med allt så tog bara ner det som jag ville ha tvättat först till tvättstugan.
Det blir mörktvätt och bara det verkar bli 2 maskiner just nu så har nog
minst 6-7 kvar innan allt skulle vara rent:-/illa,mkt illa....

Men iaf, här är bilder på hur det städningen gick



Det är nya gardiner som jag köpte på claus olsson eller hur det nu stavas,
det är ett par som är helt svarta och om andra är svartvita där trycket är massa träd...Jag hoppas att Jonas märker att jag har städat när han kommer imorgon,
men han kanske bara blir less att resten av lägenheten är en röra.
Det är nog dags att vi fixar ett städschema eller något, för just nu är det mest jag
som städar, och det är inte ens ofta så det ser alltid ut som skit här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0