Överdriven rädsla

Att ha en överdriven rädsla för något kan vara väldigt jobbigt ibland. Jag är ju rädd för många saker: mörker, höjder insekter (spec myror) & SPRUTOR m.m. Idag var det dags att möta en av dom här rädslorna ( förutom mörker som jag möter varje dag), det var dags att ta en spruta. Vi på jobbet hade fått chansen att ta en gratis influensaspruta  och det var bara att försöka härda ut för det är nog bättre att ta en spruta än att råka på värsta influensan i dessa tider. Hade varit jätte nervös i flera veckor men jag kände knappt av det(!) och nu ömmar det bara lite när man trycker på det men annars är det lugnt.
Men dom har sagt att man kan bli förkyld av den lite i början men det kan jag nog överleva.JAG HAR TAGIT EN SPRUTA!! Är faktiskt rätt stolt, trodde jag skulle börja gråta av rädsla när det var dags att ta den men det gjorde jag inte.
 Åh vad skönt att det är över:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0