Sitting by myself waiting for something to come....

Så sitter här hemma själv med både dator och tv på.
Har varit iväg och kollat på små hundvalpar med några vänner
och en av dom bokade en av dom små sötnosarna.
Den kommer vara 8 veckor den 6 dec och då är den redo att flytta:-)
Hoppas att jag får vara hundvakt ibland,har blivit djurtokig på sista tiden.
Är nog för att jag behöver känna att jag kan ta hand om något och att
djur inte dömmer en lika mycket som andra.

Men iaf så ska Sandra höra av sig och vi lär nog hitta på något
men jag vet inte vad vi ska hitta på...
Hon kunde tänka sig att gå på krogen men det känner inte jag riktigt för...
Något blir d iaf,men vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0