Söndag morgon & redan på 3 tvätten

Fy fan kl är snart halv 12 och jag är redan på 3 tvätten men har ändå minst 5 tvättar kvar.tyvärr så vill en granne också tvätta idag och eftersom vi inte har något schema så skulle det kännas elakt att ta tvättstugan hela dagen. Jonas höll på att skotta fram sin bil just nu och trodde att han skulle kunna åka hemåt runt 12-13 men man får se hur det blir. Det är bäst att han kör försiktigt, läste just på op.se att 3 st ungdomar hade dött i en bilolycka i Krokoms trakten. Fy fan va hemskt och jag brukar vara nervig i alla fall när han ska åka långt själv eftersom jag har ärvt från min mamma att oroa mig hela tiden.
Är någon lite sen så tror jag att det har skett en olycka, att jag har gjort något som gjort den sur m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0