Tv helvete!

Så när jag kom hem från gymet så satte jag på tvn så den skulle ha laddat klart medans jag tog en liten dusch, kommer ut från duschen och den är fortfarande inte igång utan laddar bara och verkade ha fastnat på ett ställe. Prövar att stänga av bredbandet flera gånger men det blir fortfarande samma sak. Så nu har jag gett upp, kommer sticka till lillasysters pojkvän och se på Greys anatomy och tills dess får jag bara vara glad att själva internet funkar utan problem iaf. Blir så tokig när skiten ska strula lite nu och då och idag hade jag ju verkligen sett fram att få se Unga mödrar för jag missade det igår också men nu blev det ju inte så. Jonas är ute och åker skridskor med vännerna så jag är helt själv här hemma.
Piss tv, piss tv , piss tv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0