Wooho det funkar:-)

Min lilla tv funkar idag:-)! Hade visst varit något fel på hela skiten för det var flera som det inte funkade för men idag fixade dom det så nu kan jag titta och njuta. Just nu är det Unga mödrar som gäller, har ju missat det i två dagar så var på tiden att jag fick se det. I kvällens avsnitt verkar det vara några fler från den förra säsongen som är med. Jonas har åkt hem till sina föräldrar nu, han ska på dop och julmiddag i helgen så jag blir ensam den här gången också. Men jag ska ju på fest hos en kompis som har fyllt år så jag lär ju överleva, hehe.
Men Jonas hade varit jätte gullig och köpt en bit kolapaj som han hade gömt i kyltskåpet åt mig, tyckte att det var så sött men fan va pajen var mäktig! Nä nu måste jag fokusera lite på tvn när den väl funkar:-)

Kommentarer
Postat av: M.

Nemen sedär ja!:) Kul att du läser min blogg:)

//Micca.

2008-11-29 @ 18:26:01
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0