Bröt ihop

På jobbet idag så valde att gå hem vid 10 tiden.
Har sen jag kommit hem legat och halvsovit och försökt koppla bort allt.
Jag jobbar ju med min mamma också och idag var första gången
jag verkligen sett att hon har varit orolig för mig men kände inte
för att berätta hur allt låg till utan tog bara upp lite av sakerna.
Jag vet inte hur man ska få ihop allt just nu.
Älskar verkligen min sambo och jag vet att han älskar mig men
han tror att det skulle vara bra med en paus medans jag
hellre vill att vi ska försöka vara mer med andra människor för
jag tror att det är där mkt ligger,att han har förlorat så mkt umgänge med vänner,
innan vi funderar på att ta en paus.
Sen har jag svårt att se hur det ska bli att ta en paus utan att det tar slut helt och hållet.
Vi bor tillsammans, hur skulle vi lösa det? Har han tankar på att flytta hem under tiden
vi har paus eller tänkte han börja sova i gästrummet?
Vet inte vart vi ligger just nu, tror att vi kom fram till att försöka och att umgås
mer med andra så vi inte är uppe i varandra hela tiden.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0