Stressigt värre

Så igår så var ju jag och Sandra och åt ute och sen på bio (Låt den rätta komma in fick det bli),men guuuud vad stressade vi blev.Maten var färdig och klar att äta ca 19.50 och vi var tvungen att gå ca 20.15-20.20 för att
hinna i tid till bion som började 20.30.Men det gick, vi var tvungen att skippa den friterade bananen och sleva i oss maten men det gick.Filmen var dock inte den bästa jag sett ,hel skum helt enkelt.
Sen åkte vi hem till mig och såg på film ( Blades of glory) med Kamol och Andreas,som vi i övrigt ska iväg och bowla med ikväll. Så somande ca 2 och vaknade för en liten stund sen och väntar nu på mamma somska göra mig sällskap under dagen.Blir nog lite städning eller att gå på stan. Har också planer på att göra middag åt oss
menn det beror på vilken tid hon åker hem....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0