Tisdag

Så Jonas kommer nog inte tillbaka till stan förens på torsdag.
Är rätt bra att vara ifrån varandra såhär för det har verkligen fått mig att längta till att han kommer hem...
Men,men han kommer när han kommer.
Han skulle få tillbaka bilen imorgon men trodde inte han skulle få den innan det var för mörkt ute.
Första snön kom ju inatt och det måste ha varit rätt kallt ute idag för det har inte smält bort så mycket...
Men det känns rätt jobbigt, måste jag redan se till att köpa vinterskor och varmare kläder?

Ohh åt faktiskt sushi idag, men jag köpte den jämtländska varianten,
har nog upptäckt att det går att äta men det är ändå inte riktigt min grej än så länge,
men med lite mer vana så kanske man lär sig att gilla det som med mycket annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0