Utekvällen som slutade med spya och kondombananer



Som sagt kvällen slutade med att någon spydde men det var inte jag:-/ Igår var ju jag och lilla gumman S och hälsade på herr P där vi var bjudna på tacos:-) Vart att vi drack lite där innan vi begav oss på News. Men i alla fall igår var även sambon ute på firmafest och han hade lovat att han skulle ta det lugnt. Vi 1 tiden ringer en från hans jobb och säger att han är rätt dragen så då tog jag på mig att komma och hämta honom och se till att vi kom hem. När vi väl kom hem så kände han sig illamåenda så fram kom hinken som jag hade vatten så att det skulle vara lätt att hälla ut sen. Sambon behövde spy men lyckas på något sätt välta hinken medans han börjar spy, så golvet vart täckt av mkt vatten och lite mat innan han han få upp hinken och fortsätta i den:-/ Inte trevligt, blev att torka golv mitt i natten (  jippi! ). Men sambon ser rätt bra ut idag vilket är bra eftersom han ska jobba inatt, hehe....

Undrar hur många gånger jag har använt ordet spy/spydde i den här berättelsen?

Men på tal om annat något jäkligt komiskt som hände medans vi var hos herr P var att S av någon anledning tyckte att ordet banan var något att förja fnittra över igår. Så när hon gjorde ett besök på toaletten så passade herr P på att trä över en kondom över en banan och lägga den i S jacka ( hon la den i en påse också så att hela jackan inte skulle bli kladdig), vi trodde ju att hon skulle upptäcka den när vi skulle till News men icke. Under tiden vi var på News sa herr P flera gånger till s "Du kommer få banan ikväll" vilket hon hela tiden fick till något snuskigt och sa till honom att sluta fåna sig. När  jag gick för att hämta sambon var inte bananen upptäckt än......
Så jag ringde S imorse, det visade sig att herr P hade varit tvungen att påpecka att S aldrig hade kollat i sina jackfickor under hela kvällen och då voila så upptäckte hon en banan med kondomöverdrag:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0