Genomfart förbjuden




Går förbi den här skylten 2 gånger dagligen, 5 dagar i veckan och jag har ofta tänkt att jag skulle vilja ta kort på den men har aldrig med mig kameran. Nu när man väl hade mig sig kameran så är det så klart inte det bästa fotovädret så kunde absolut inte på bilden som jag ville. Antingen blev det för ljust eller för mörkt men jag kom fram till att det vart bättre som mörkt. Man ser en liten skorsten längst ner i det högra hörnet, det är grannhuset som man ser en skymt av:-)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha okej, ja jag håller mig gärna långt från barnfamiljerna :P



Vart i Östersund bor dudå?

2009-02-16 @ 19:22:28
URL: http://mikalela86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! hur gör du när du vill koppla av? jag går tredje och sist året på gymnasiet och stressar snart ihjäl !! jag behöver dina råd !

2009-02-16 @ 23:32:18
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0