Man kan inte få billig mat




Tyckte att vi verkligen snålade ner på matvarorna idag och ändå kom vi upp i lite över 200:-, fast vi är ju 2 st så det kanske inte är så mycket. Kändes nog surt för att det var bara lite mindre pengar än det jag hade med mig, så egentligen var det tur att det inte blev mer. Fick min choklad också, mmmmm marabou! På fredag ska jag Sandra & Peo ut ( därav bilden )
vilket jag hoppas kommer bli kul. Vi ska i alla fall bara vara på News vilket passar mig utmärkt eftersom jag inte orkar med för hög musik och massa rökmaskiner, fatta vad dom jävlarna gör mot linserna. Näe så på fredag lär det bli bolaget eftersom alla dricka praktiskt taget tog slut förra helgen.....Fy fan måste se till att vara hemma någon fredag nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0