Sjuka människor

Var riktigt nära att göra illa mig på jobbet idag på grund av att någon sjuk jävel hade lämnat en bladarbit faststucken mellan bordsskivan och bordsbenen vid maskinen jag satt vid. Förstår inte hur den som gjorde det har tänkt egentligen, fattar han/hon inte att man lätt kan göra illa sig? Är bara glad att jag märkte av det för jag är van med att bara slänga omkring med armarna som en tok så det kunde ha slutat med lite sår och blod, ibland har man tur:-)

Just lika mycket tur hade en annan på jobbet.När jag berättade om bladarbiten vid min maskin så berättade hon värsta skräckhistoren enligt mig. Hon hade suttit vid en annan maskin och det hade blivit massor av skräp på bordet så att man knappt kunde se vad som fanns på det, så hon tänkte bara göra en liten handsvepning över bordet så att sräpet hamnade på golvet istället. När hon gör det känner hon hur det börjar göra jätte ont och drar ihop handen, hon märker hur det blir blött av blod och så, hon hade skärt sig tvärs över hela handen men som tur var så var det inte så djupt. Hur hade hon kunnat skära sig då? Jo någon jävel har även i det här fallet gjort så att en bladarbit sitter fast i bordet...... 
Hur tänker människor!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0