2 timmar kvar

Så om cirkus 2 timmar är jag på bussen på väg till sollefteå för att hjälpa
Jonas + familj att baka tunnbröd. Det kommer ta ungefär 3 timmar att åka
bussen och sen cirkus 1 timme med bil innan man är framme hos dom.
Känns jätte lockande,NOT...

Hur som haver så sitter jag och väntar på att tiden ska flyga förbi och det
är dags att gå ner till bussen men än är det ett bra tag kvar.
Kan heller sluta tänka på en dröm jag hade i natt.
I den såg jag och Jonas på en film hemma hos oss med en tjej som
jag känner mig lite illa till mods. I den ser jag på filmen men vänder mig
om för att se vad som händer eftersom Jonas plötsligt halvligger över mig
och ser att anledningen till att han gör det är för att han grovhånglar med den där tjejen.
Sen så på något sett så skulle det föreställa att det inte var med flit utan att hon hade
hoppat på honom medans han halvsov eller något..
Det var inte den bästa drömmen jag haft:-/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0