Åh fan också!

Haha var ju på Ellens filmkväll igår och gömde mig mest bara bakom en kudde eftersom det var skräckfilm som gällde, den värsta var helt klart en film som hette "Rec". Den handlade om ett filmteam som ska följa med brandmän under en hel kväll och dom gör en utryckning till ett lägenhetshus där dom stängs in av polis pga karantän av hela stället. Människor blir galna, äter varandra bla,bla,bla. För mig var det inte det bästa eftersom jag hatar blod. Men i alla fall Ellen har ju som sagt fyllt år och jag hade köpt ett tidningställ där det var två olika tryck på Elivis på sidorna. Den verkade uppskattas men snart vågar man nog inte köpa något med Elvis till henne, hon har redan så mycket så chansen att hon redan skulle ha det man köpte börjar bli stor. Men hon hade inte fått det jag köpte den här gången i alla fall och hon verkade gilla den:-). Velade fram och tillbaka om jag skulle sova över där eller inte men det slutade med att jag åkte hem när någon erbjöd sig att köra hem mig.Sov i soffan för andra natten i rad eftesom jag har svårt att sova i sovrummet själv, är så jävla mörkrädd!

Men om man ska fokusera lite på min rubrik som jag har satt idag så är det för att det är 1:a advent och det är så stökigt här så när jag ser all röra så säger mitt huvud bara ifrån och jag fortsätter se på tv eller vad jag nu gör. Det känns inte som jag kan ta tag i det för att det nog bara kommer bli stökigt igen. Jag måste se till att jag och Jonas har ett städschema även fast det känns sjukt att det skulle behövas men det gör det uppenbarligen. Vi är lika illa båda två också men det blir alltid jag som försöker få tag i det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0