Dags att handla




Mmmmm Marabou...........

Jag förstår att det nog inte vad det min lilla kisse ville ha när hon slickade sig runt munnen, men det är det jag är sugen på just nu!! Vi får se om jag har råd att köpa mig en liten chokladkaka när vi är på Willys, det är veckohandling idag. Vi har gjort matlista och allt och för första gången i mitt liv ska jag testa att äta ärtsoppa (!), kan något som ser så äckligt ut verkligen vara ätligt? Sambon säger att det ska gå så jag måste ju testa. Som tur är så kommer vi göra tjockpannkaka också så jag har något att äta om jag inte får ner något av ärtsoppan. Vi ska försöka att inte handla så dyr mat på ett tag eftersom sambon har det lite klent med pengar och jag vill försöka spara lite.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så jättemycket! :D

Gud vilken gullig katt! :D

2009-02-04 @ 18:45:13
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0