090118

Jippi nu är det söndag (harkel, harkel )!!

Har inte hänt så mycket idag, jag och lillasyster var på IXO som vi hade bestämmt. Hade från början tänkt kolla på saker för att göra om lite i badrummet, typ nya duschdraperiner och sånt men kom fram till att det nog skulle vara bäst om sambon var med då så att han känner sig mer delaktig. Men köpte i alla fall ett par nya jeans:-) Dom kostade 600 :- men var grymt snygga enligt mig. Sen åkte vi hem och jag började med middagen, fick nästan göra den helt själv den här gången. Det brukar vara svårt för sambon att låta mig försöka själv så han ville vara där och kontrollerar lite. Men vi hade så sent som igår pratat om att han måste våga lämna mig i köket lite så att jag kan lära mig laga något annat en det jag redan vet hur man gör. Vi såg på Arga snickaren igår och då var det en kille som hela tiden skulle kontrollera att hans fru hade mätt rätt och allt möjligt när dom renoverade och vi kom fram till att sambon var likadan ibland när det gäller matlagning.
Men gjorde i alla fall sej som jag hade lök och skagensås till toppat med ost och krydda som sen bara skulle gratineras i ugnen, till det hade vi kokt potatis. Vart faktiskt väldigt nöjd, potatisen bvart nästan perfekt kokad och fisken var inte för lite kryddad som jag annars brukar vara mästaren på att få till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0