Boring times

Har så tråkigt så det känns som tiden står still. Sambon är hos en kompis och ser på film och jag är här ensam med våran lata kisse, hon bara sover och sover. Men just sitter jag i alla fall inne på msn och skriver med storebror och min gumma Ellen. Ellen och jag har kommit fram till att vi ska hitta på något på lördag och vi håller just nu på att prata om exakt vad vi ska hitta på. Lär bli film och singstar som vanligt när hon är och hälsar på:-) Sen har jag lovat att jag ska bjuda henne på mat, lär bli tacopaj eftersom jag och sambon hade tänkt äta tacos på fredag, det brukar bli mycket över som man kan göra paj på.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Singstar är kul =)

2009-01-26 @ 00:09:29
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0