friterat i massor tack

Så jag och sambon lånade mammas och pappas fritös till nyår men vi har fortfarande inte lämnat tillbaka den (obs,hehe),
men det kommer vi nog vara tvugna att göra snart skulle jag tro. I alla fall så passade vi på att använda den lite mer idag så vi köpte frityrsmet och räkor som vi friterade nu på kvällen, runt halv 10 tror jag klockan kan ha varit.
Det var så gott att jag höll på att dö, har ingen aning om hur många jag kan ha ätit men eftersom vi gjorde det på små räkor så blev det väldigt,väldigt mycket. Chessy fick fnatt av lukten av räkor så hon skrek och tiggde som attan, självklart gav vi med oss och bjöd henne på lite räkor, det var hon värd min lilla sötis<3

Sambon börjar jobba kl 1 inatt så när han stickor på jobbet känns det som om det är dags för mig att sova, är så himla trött även fast jag inte har gjort ett dugg......Men man får lata sig på helgerna har jag hört:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0