3 advent

Så nu är det tredje advent, gud vad nära julafton börjar närma sig. Har bara köpt ca 3 julklappar än så det är många kvar. Men jag lär inte ha tid att köpa dom förens nästa helg. Man säger varje år att i år ska jag vara ute i tid med att köpa julklapparna men det blir aldrig så. Det ligger i min natur att lägga saker åt sidan och sen tokstessa när jag inser att man bara har några dagar på sig. Fick en julklapp av svärföräldrarna igår som jag har varit duktig och inte öppnat än, men det betyder ju att jag borde köpa något till dom med. Det var inget jag hade räknat med så nu har jag en till sak att lägga på listan på saker som inte är köpta än.

Jonas ligger fortfarande och sover men när han kliver upp så har jag planer på att vi ska äta lite pepparkakor och bullar och dricka lite glögg, något måste man ju göra som känns lite juligt idag. Men vi får se när han behagar att vakna, han hade sovit dåligt sa han medans jag som oftast sov som en stock.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0