4 dagar till ledigheten, 7 dagar tills.....

.....Jag och Jonas är ägare till världens sötaste lilla kisse!
Längtar så mycket så att jag är på väg att spricka. Vill bara ta bilen och åka ner till Sandviken och hämta henne, men det skulle nog inte vara så lyckat. Jag har ju inget körkort så lilla polisen skulle nog inte gilla det. På tal om körkort så tog en vän sitt körkort idag och pricken över i:ett är att det är hennes födelsedag också:-) Fan vilken härlig dag det måste vara för henne. Egentligen är hon ju en kompis till en kompis åt mig men jag tycker hon är hel härlig så jag är så glad för hennes skull. Haha sen så längtar jag självklart till att min 18 dagars långa julledighet som börjar om 4 dagar. Ska bli så skönt att vila ut kroppen massa och bara ägna tid åt Jonas och kissen som vi kommer hämta den 22dec.

Åhh vad jag vill att dom här 4 dagarna ska flyga förbi så att allt roligt kan hända:-)

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hej! Jag såg att du lämnat en kommentar om designutlottningen på min blogg, men motiveringen ska skrivas här för att rösten ska räknas: http://isabellicious.blogg.se/designutlottning



Lycka till! :)

2008-12-15 @ 18:08:12
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0