Fortfarande inget svar....

Från Lena....antar att jag kommer att ha fått ett imorgon, men känner mig rätt nervös över att jag kanske har en katt snart. Vill ju veta om jag kommer få köpa henne så att man kan börja planera resan ner för att hämta henne och börja
köpa alla saker. Tror att det är en resa på minst 3 timmar så det kommer nog ta ca 7-8 timmar fram och tillbaka. Stackars Jonas som blir den som måste köra eftersom jag inte har något körkort och jag vet att han bara är villig att göra det för att det är viktigt för mig. Funderar på att fråga Sandra om hon har tid att följa med också så att dom kan turas om lite.... Men vi får se hur det blir, först och främst måste man ju vänta och se om Lena kan tänka sig sälja kissen till mig. Hon verkade rätt noga med till vilka hon säljer dom, vilket är jätte bra men hoppas att hon tycker att jag duger också.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0