Julklappar- 08




I år fick jag av:

Pojkvän- Singstar Disney, Shaker med drinkpinnar och isformar, bodybutter (Mango tror jag)
Mamma & Pappa- Svart sängöverdrag med olika nyanser, 2 presentkort på massage för 290 kr/st, En stor röd vas
Lillasyster- Ett blått sidennattlinne med svart rosett från Lindex, 3 par örhängen
Storebror + hans flickvän- En vas som som man har en lampa i som är formade som blommor ( jätte häftig) köpt i Thailand & Sex and the city på DVD
Lillebror- Reseset med hudvårdprodukter från Clinique
Farmor- Refillkort till mobilen
Mormor & morfar- Presentkort på 100 kr på Åhlens, ett halsband & ett par örhängen

Det var alla som jag kunde komma på, tack så mycket jag tycker om allt:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0