På måndag händer det:-)

På måndag åker jag och Jonas äntligen och hämtar våran lilla kisse:-) Vi har inte köpt allt som behövs än utan har viktiga saker som skålar, mat och klösbräda kvar. Men Lena ska i alla fall skicka fler bilder på katten idag eller imorgon så sitter och längtar just nu, hon är så söt.

Jonas kom hem kl 6 imorse efter ha jobbat på donken sen kl 1. Han var så slut att jag tror att han somnade på direkten. Det hade ju mest bara vara fulla människor och fulla människor tar inte bort sina matbrickor utan lämnar dom bara på bordet. Så Jonas fick springa mellan att stå i kassan och torka och ta bort från borden, stressigt värre lät det.
Så nu ska jag försöka vara tyst i några timmar tills jag vågar väcka honom, vi har jätte mkt som måste bli köpt idag och eftersom det är lördag så är det inte öppet lika länge på affärerna. Jag har två julklappar kvar,saker till katten som sagt
och lite julmat som jag lovade mamma att köpa så att dom inte ska behöva betala för allt.
Så nu sitte jag bara här och väntar å väntar å väntar.................å väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0