Längtar



Imorgon är det alla hjärtans dag...wohoo:-) Jag och sambon har aldrig varit bra på att fira det egentligen men huvudsaken är väl att man bara ska vara med varandra. Vi ska i alla fall äta en god middag ( hoppas jag ) och till efterrätt kommer vi ha en chokladfondue med massa frukt. Fan när jag tänker på det så hade jag en jätte bra alla hjärtans dag förra året, sambon hade gömt sig i lägenheten och lagt lappar som ledde till olika ställen. Först till kylskåpet där en tårta som det stod "hundkexknippet" på, sen in till mitt sovrum där ett paket med ett halsaband fanns och sen kom sabon fram från sitt gömställe:-) Själv gav jag honom ett kort förra året för han hade faktiskt sagt att jag bara skulle gör det.....
Men som sagt bara man har varandra så sak det inte spela någon roll vad man gör eller får:-)

Just nu är sambon på jobbet och ska jobba till 04.00 så han lär sova bort hela dagen ändå imorgon, jaja jag får ju tid på mig att städa upp lite i lägenheten i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0