090124- Hur?

Så jag och lilla gumman Sandra klev upp kl 10 idag efter gårdagens utekväll. Hade jätte trevligt igår men en viss sak har fastnat i min hjärna som gör mig rätt upprörd. Jag hade trott av jag och Sandra skulle ut med en av våra killpolare men hon ändrade sig och sa att han bara tänkte vara hemma och ha en killkväll eftersom han av någon anledning hade blivit lite sur på Sandra, vill inte lägga mig i så mycket om varför eftersom jag tycker om dom båda. Men i alla fall som jag skrev så hade ju han sagt att han inte skulle ut men jag och Sandra bestämde oss för att gå ut i alla fall, varför inte liksom?
Vad händer när vi sitter på News då? Jo där kommer han med sina kompisar och sätter sig mittemot oss och han vägrar att komma fram och säga hej eller ens titta på oss under hela tiden dom är där (!)..... En del av mig tror och hoppas lite att det är för att han skämdes över att han hade sagt att han inte skulle ut men jag tycker att han kunde ha sagt hej i alla fall.
Men i övrigt så hade vi som sagt jätte trevligt. Blev att vi träffade en av sambons kompisar som jag aldrig direkt har pratat på riktigt med och vi umgicks med han och hans kompis ett tag under kvällen.

Men nu på tal om min rubrik..... Jag och Sandra gick massa på stan idag och jag hade som mål att köpa Wii Fit, men tro på satan att det är helt slut i hela Östersund och enligt dom i affärena verkar det vara slut på dom i så gott som alla dom "större" ställena i hela Norrland, hur, hur kan dom vara helt slut!? Men det var inte det sjukaste tycker jag, det skulle inte komma in några förens v.7, det är 3 veckor dit (!). Är van med att dom brukar få in saker på bara några dagar så måste vara stor efterfrågan på dom just nu. Så nu får jag bara sitta och vänta, jag som hade trott att jag skulle ha något nytt att spela ikväll medans sambon jobbar.

Antar att jag får mysa med katten istället:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0