090125

Så idag har det inte hänt så mycket, klev upp runt 11 och började städa undan lite i vardagsrummet, sen så kom jag inte längre. Han städa av soffbordet och sen sjönk jag ner i soffan. Men gav i alla fall sambon frukost på sängen och det verkade han bli lite glad för i alla fall. Råkade skrämma honom när jag kom in i sovrummet genom att jag kom åt honom med en kall hand på hans rygg eller mage.

Men igår kom i Kamol över med hans hund Bobby, var rätt trevligt tills hunden pissade på våran matta i vardagsrummet, var bara att slänga den i badkaret och skölja av och försöka göra ren.

Jag och Kamol kom även fram till att han och jag måste ha ett How i met your mother maraton någon helg, jag verkligen älskar den serien, jag hade till och med gett förslaget att Kamols hund skulle heta Barney på grund av den serien.
Men jag måste ändå hålla med om att hunden verkligen passar att heta Bobby:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0