090127- 090128

090127- Fick min lön!!
Så igår vart man lite rikare på kontot, mitt mål att komma upp i 100 000 på kontot har tagit fart igen. Brände ju rätt mycket pengar under jultiden så nu är det dags att börja spara igen.

Har inte haft lust att skriva så mycket nu i veckan eftersom man har varit lite upptagen med annat. Igår var jag och sambon på en minneskonsert för en nära vän till sambon som gick bort i skelettcancer dagen före julafton- 07. Konserten var riktigt fin och jag tror inte att det var ett enda torrt öga i aulan där den hölls. Det var en annan av sambons vänner som hade fixat konserten med två i sin klass som projektarbete, dom spelade och sjöng jätte fint men det som jag verkligen minns var att han som konserten hölls förs storasyster sjöng en egenkomponerad låt som verkligen beskrev dom flestas känslor så bra.
Det var verkligen en rätt jobbig kväll eftersom det tog riktigt hårt på sambon och jag kunde inte göra så mycket för att få han att må bättre.

090128

Inte hänt så mycket idag, somnade typ vid maskinen jag körde idag eftersom den var så simpel. Men samtidigt var det exakt vad jag behövde, har för ont för hårt arbete........Måste boka tid för massage, har ju ändå fått presentkort för två gånger:-)


Kommentarer
Postat av: NIKI

okeej :)

2009-01-28 @ 20:12:58
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0