Hemmamys med katten

Så Jonas har gått till en vän för att se på massa film men jag kände inte för att följa med. Vi var där tidigare idag men jag kände mig inte riktigt okej då så valde att inte följa med när han gick dit igen. Är ju inte så roligt att vara där och smitta ner alla andra. Men är morgon är det som jag skrivit tidigare dags att börja jobba igen och jag tycker att det känns jätte hemskt att behöva lämna Chessy så länge. Men Jonas kommer ju vara hemma men tycker inte om tanken på att hon kanske kommer ty sig mer till honom på grund av det, men får ge henne extra kärlek när jag kommer hem varje dag.

Men självklart håller jag på att mysa med katten nu:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0