Ligga me, gifta me , döda

Så har man lyssnat på P3 så borde man veta vad det här går ut på. Jag tycker att den lekern är jätte rolig är därför tänkte jag testa den lite själv. Den går ju ut på att amn har 3 kända personer som man måste välja om man ligga med, gifta sig med eller döda, man får inte välja att tex. gifta sig med 2 av dom och ligga med den 3 utan måste vara olika på varje.

Så tänkte börja med att köra 3 st karaktärer från min favorit serie CSI


1. Grissom
2. Warric
3. Greg

Själv så skulle jag nog vara tvungen att Döda Grissom för han är för intresserad av insekter med tanke på min insektsfobi och lite i åren kanske, Ligga med Warric av den enkla anledningen att han är rätt snygg men han dog i serien för ett tag sen:-/ , Gifta mig med Greg för han verkar ha humor och samtidigt lite gulligt nördig.

Nu är ju dom här personerna påhittade men kom inte på något bättre den här gången....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0